Snimiti film u doba pandemije koronavirusa za holivudsku produkciju velika je stvar, kamoli za našu bosanskohercegovačku (koja je na respiratorima odavno). Upravo takav jedan projekat jeste film Švedsko srce moje majke, nastao u koprodukciji Bosne i Hercegovine (Heft, RTVFBH), Hrvatske (Eurofilm) i Francuske (Dari Films). Riječ je o adaptaciji istoimenog autobiografskog romana prerano preminulog pisca Zilhada Ključanina (1960-2016),

Ono po čemu ćemo (za)uvijek pamtiti treći unos u novu “Spider-Man“ franšizu nije samo činjenica da je film vratio nadu u cijelu kino-prikazivačku djelatnost sa nevjerovatnim box office rezultatima (nećemo o ciframa da ne bi postalo degutantno) već po jedinstvenoj moći koju posjeduju pokretne slike o (Marvelovim) superjunacima. Spider-Man: No Way Home (Spider-Man: Put bez povratka, 2021)

Novi studio, Locksmith Animation dodatak je (ne baš) širokoj lepezi animacijskih studija u Hollywoodu. Za komad(ić) animacijskog holivudskog neba, digitalni lutkari iz Locksmith Animationa, bore se sa već ustanovljenim veličinama poput Disneyja, Pixara i DreamWorksa, između ostalih. Sa svojim prvim CGI animiranim filmom Ron's Gone Wrong (Nesavršeni robot Ron, 2021), Locksmith Animation hrabro istupa na scenu pripovijedajući priču

Čudnovati um reditelja Wesa Andersona nam je u 2021. godini podario još jedno zaista zanimljivo filmsko ostvarenje. Njegov najnoviji film The French Dispatch (Francuska depeša) premijeru je imao na 74. Cannes Film Festivalu gdje je pobrao same hvalospjeve, kako kritičara, tako i publike. Priča kakvu samo Anderson zna osmisliti, galerija likova i karaktera od kojih svaki plijeni pažnjom i interesovanjem,

web tasarım vds vds sunucu mersin gergi tavan