Dvadeset i sedmi Sarajevo Film Festival okončan je u petak navečer svečanom svjetskom premijerom biografskog filma o Tomi Zdravkoviću pod nazivom Toma u režiji glumca i reditelja Dragana Bjelogrlića. Uhvatiti se u koštac sa biografijom jednog, ako ne i najvećeg jugoslavenskog boema, pjevača i tekstopisca, kompletnog autora narodne muzike, Tome Zdravkovića, za Bjelogrlića kao reditelja bio je

Kada nam u kinima počnu “servirati“ filmove bazirane prema popularnim tematskim vožnjama u lunaparku onda znate da su u Hollywoodu, barem kreativno, ako ne i finansijski, spali na veoma niske grane. Pored standardnih holivudskih obrazaca, stripovskih filmova, nastavaka, prednastavaka, remakeova, rebootova, “recept“ koja se pokazao do određene mjere uspješnim jesu upravo takvi filmovi, obično dio ljetnje kino-ponude,

Vratimo li se 25 godina unazad, tj. ako se poslužimo čarima interneta, a pri tome mislim na oficijelne streaming servise poput Netflixa i(li) HBO Maxa, (nikako, ne daj bože, torrente!), posvjedočit ćemo malom igrano-animiranom čudu, Warner Brosovom filmu Space Jam. Spretno (!?) preveden kao Svemirsko zakucavanje igrano-animirani uradak tada 1996. izgledao je (i dalje izgleda) svježe i lepršavo,

Danas se više nikako ne možete pouzdati u nečiju riječ, pogotovo onu koju da holivudski megastar poput Liama Neesona. Naime, nakon što se oprostio od uloga akcionih junaka sa filmom The Marksman (2021), ostvarenje u kojem je Neeson „otpjevao svoj akcioni labuđi pjev“, pojavio se još jedan naslov u kojem se Liam junači pod stare dane. Naslovljen

EN